Trendy na 2020. Jakie materiały reklamowe okażą się strzałem w dziesiątkę?

Nowy rok, nowe trendy w marketingu wysuwają się na pierwszy plan. Na co więc postawić? Katalogi, notesy, a może oryginalne wizytówki? Zobacz!

Nowy rok już powitaliśmy. Dla osób prowadzących firmy to czas śledzenia trendów. W każdej dziedzinie przydają się jednak sensownie zaprojektowane, ciekawe materiały reklamowe! Co zatem sprawdzi się w roku 2020? Czy druk ulotek albo personalizowanych wizytówek ma jeszcze sens? Sprawdź porady naszej drukarni!

Klasyka w odmienionym wydaniu

Ludzie cenią sobie sprawdzone, działające rozwiązania. I choć marketing internetowy coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, to klasyczne materiały marketingowe nieprędko wyjdą z użycia. W końcu trudno wyobrazić sobie spotkanie networkingowe lub branżowe targi bez zestawu wizytówek, prawda?

My natomiast polecamy Ci pójście w kierunku czegoś, co wyróżni Cię na tle konkurencji. Co powiesz na wizytówki z zaokrąglonymi rogami ? Możesz wybrać druk jednostronny lub dwustronny – jak wolisz. Takie wizytówki mają format kart do bankomatu, więc zmieszczą się swobodnie w każdym portfelu. Dla jeszcze lepszego efektu warto zdecydować się na jeden z kilku rodzajów uszlachetnienia realizowanego przez naszą drukarnię z Łomży.

To co, wejdziesz w nowy rok z kompletem świeżutkich, aktualnych wizytówek?

Plakaty i katalogi: jakość głównym wyróżnikiem

Ile razy, idąc ulicą, widziałeś odpadające ze słupów, potargane plakaty reklamowe? A jak często katalog, który akurat przeglądałeś, był w naprawdę dobrym stanie? No właśnie. A wątpliwa estetyka tego typu materiałów nie wpływa pozytywnie na wizerunek marki reklamującej się w ten sposób. W 2020 r. konkurencja będzie naprawdę spora, a walka o klienta – zacięta! W końcu każdy chce dobrze wypaść w oczach potencjalnych nabywców, a firm powstaje coraz więcej…

Dlatego, jeśli zamawiasz katalogi klejone albo też broszury szyte, postaw na ich druk w profesjonalnej drukarni. Możemy zaproponować Ci klejenie zaawansowaną metodą z zastosowaniem elastycznego, mocnego tworzywa PUR. Sam powiedz, co lepsze: prosta, rozlatująca się po kilku przejrzeniach broszura, wydrukowana na wątpliwej jakości papierze? A może solidny, trwały katalog, który – pomimo wędrowania z rąk do rąk – długo jest w nienagannym stanie?

Personalizacja i dbanie o klienta

Reklamowanie się na targach – to jedno. A co, gdyby nagradzać tych lojalnych, wracających klientów? Ciekawym pomysłem jest dołączanie do przesyłki spersonalizowanych, praktycznych gadżetów. Prowadzisz sklep online? Możesz więc dodawać do wysyłanych paczek notesy spiralowane  z Twoim logotypem na okładce i danymi kontaktowymi na każdej stronie. Tego typu notatnik przyda się każdemu! A co więcej, ten, kto będzie z niego korzystać, zbuduje sobie automatycznie świadomość Twojej marki. Sprytne!

Jeżeli działasz w branży poligraficznej lub reklamowej, przygotowaliśmy dla Ciebie szczególną ofertę współpracy. W jej ramach możesz m.in. zamówić broszury, ulotki i inne materiały, wysyłane bezpośrednio do Twoich klientów i opatrzone wyłącznie Twoimi danymi.

W razie pytań, w jaki sposób działamy, zapraszamy do kontaktu. Zacznij nowy rok z przytupem i wykreuj z nami świetne materiały reklamujące Twoją markę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *